fundacja dzielo nowego tysiaclecia

fundacja dzielo nowego tysiaclecia Skurcze mięśni są spowodowane brakiem nawodnienia i niskich elektrolitów. Eksperci są zgodni, że trzeba pić jedną szklankę wody dla każdej porcji kreatyny, że masz.

Ważne jest również, aby pamiętać, że organizm może tracić kreatynę. Widać, że mięśnie przechowywania ten związek jako 'energii zmagazynowanej "i używać go jak są wezwani do czegoś więcej niż tylko mogli bez tych sklepach. Ale trzeba myśleć o mięśniach jak pojemniku. Każdy pojemnik może posiadać tylko tyle każdą substancję lub przedmiot. Kontenery nie są "bez dna" i nie są mięśnie. Tak więc, mięśnie może przechowywać wiele tego związku w danym czasie. Eksperci są zgodni, że 10 gramów kreatyny dziennie to wszystko, co jest naprawdę potrzebne, jeśli chodzi o suplementy kreatyny, ponieważ mięśnie nie mogą przechowywać więcej niż to.

Podczas kreatyna poprawia mięśnie odpowiedzią na treningi, istnieją pewne substancje, które rzeczywiście poprawić na nim również. Badania wykazały, że kreatyna przyjmować rybozy zwiększa ATP w komórkach mięśniowych. Można znaleźć produkty, które teraz zawierają kreatyny oraz ryboza oraz wyniki tych, którzy biorą suplement kreatyny, który zawiera Ryboza były świetne.

Kofeina jest również doskonały dla kreatyny. Jak wiecie, jednak zbyt dużo kofeiny nie jest dobre dla ciebie. Eksperci doradzają jedną filiżankę kawy przed treningiem, który zawiera około 250 mg kofeiny. Być może trzeba eksperymentować z kofeiną ze swoim suplement kreatyny, ponieważ każdy zdaje się mieć różne reakcje na kofeinę.

- autor artykułu